Zondagmorgen wakker geworden met een wrang gevoel. Onze eerste rally voor 2019 moest de krachtmeting worden met de M-Cup. Deze Cup werd opgericht met als doel een aparte groep te vormen binnen de wedstrijden, enkel voor BMW wagens. Dat we met onze “oude” standaard M3 het jong geweld niet zouden kunnen volgen wisten we, maar ons zomaar gewonnen geven staat nu ook niet in de handleiding.

Al vanop KP1 moesten we vol gaan om de aansluiting met de top niet te verliezen. Bitter koud was het zaterdagmorgen maar de zon was van de partij. Strak tempo vanaf de startlijn, remzones perfect leggen en de valstrikken vermijden. Het liep perfect tot die laatste bocht… Komend vanuit een bosje terug in het zonlicht, dit gecombineerd met een bocht vol grint deed ons spijtig in de gracht belanden.

Dankzij de talrijke toeschouwers waren we na 1 minuut al terug op weg maar de stuurinrichting was geraakt en zo dienden we nog 3 proeven af te leggen alvorens de servicecrew het euvel kon herstellen. Met de nodige voorzichtigheid reden we ronde 1 uit. De krachtmeting konden we terug aanvangen, het eindresultaat was wel niet meer van tel.

BRC
RT2

Zo eindigde de TAC op een 9de plaats in de M-Cup en een 34ste plaats algemeen. Dank aan de servicecrew en de supporters. Op naar de volgende de Monteberg short rally op zondag 5 mei waar Brecht en Chris van de eerste keer van start gaan als nieuw duo.

KAMV
VAS
VAS
Mini VW Golf Cup in 6 Uren van Kortrijk
VAS
Hemicuda Rally 2024 – Full House
BRC
East Belgian Rally - Enkel de overwinning telt voor Pierre-Manuel Brasseur
BRC
Razend spannende titelstrijd in de East Belgian Rally
BRC
Aftellen naar een spannende East Belgian Rally
BRC
Ardeca Ypres Rally: Lefebvre en Loix als uitdagers
BRC
Ardeca Ypres Rally - Loix, Casier en Verstappen zijn er klaar voor!
BRC
Niels Reynvoet wint Sezoensrally na spannende finale
BRC
Startvolgorde Sezoensrally
BRC
BRC Masters - Jos Verstappen gaat voor winst in Sezoensrally
X