Met onmiddellijke ingang hangt Jan Vandenberghe zijn helm aan de haak. Na drie seizoenen met de beamer, eerst in het VAS kampioenschap en sinds vorig jaar in de M-Cup, startte Jan zijn seizoen dit jaar in Tielt. Bedoeling was om ook in de volgende M-Cup manche van start te gaan. De inschrijving hiervoor was reeds gebeurd.

Maar ondertussen werd de BMW M3 E36 verkocht. Plannen voor de nabije toekomst zijn er voorlopig niet. Jan Vandenberghe last een time out in, laat het team ons weten in een korte mededeling.

Voor de liefhebbers van de M-Cup, niet getreurd. De wagen zal wel aan de start staan in Bocholt maar dan met de nieuwe eigenaar achter het stuur.

BRC
Maxime Potty van start tot finish de sterkste in de Sezoensrally
BRC
Thomas Martens kijkt uit naar gravel in Sezoensrally
BRC
Gunther Monnens presenteert Ford Escort WRC op de maaskiezel
BRC
Sezoensrally 2026: shakedown op KP Beerendruk in Bree
Thomas Martens start met Tom Buyse aan nieuwe fase in BRC-seizoen
BRC
Maxime Potty wint overtuigend de 51ste TAC Rally
BRC
Koen Wauters wil in TAC Rally vooral kilometers maken
BRC
TAC Rally in Tielt keert terug naar Divisie 1 met sterk startveld
BRC
Bastien Rouard domineert Rallye des Ardennes en pakt eerste BRC-zege
BRC
Jos Verstappen opnieuw favoriet in Rallye des Ardennes